پریسا بهزادی گفت: بیانیه داوران مبنی بر تحریم مسابقات کذب و تنها یک داور آن بیانیه را امضا کرده است.

به گزارش خبرنگارحوزه پایه و‌ آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ساعتی پیش،  بیانیه ای از سوی تعدادی از داوران بانوی رشته دو و میدانی در خروجی برخی از رسانه ها قرار گرفت که نشان دهنده اعتراض این داوران به عدم پرداخت حق الزحمه داوری و همچنین سیاست های غلط فدراسیون دو و میدانی بود.

برهمین اساس گفت وگویی کردیم با بهزادی نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی:

وی در این باره بیان کرد: این نامه فقط توسط یکی از داوران امضا شده و این در حالی است که سه داور حاضر در این فهرست، این موضوع را تکذیب و اعلام کردند که از مضمون نامه منتشر شده بی اطلاع هستند.
 
وی افزود: پس از اینکه این خبر در خروجی برخی خبرگزاری ها قرار گرفت با داوران صحبت کردم و آنها این موضوع را تکذیب کردند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی در ادامه عنوان کرد: کمیته داوران فدراسیون دو و میدانی طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده قبل از شروع هر رقابت به تک تک داوران تماس می گیرد تا ببیند چه کسانی شرایط حضور در آن تورنمنت را دارند. حالا هم برای جام فجر داوران مشخص شده‌اند و به هیچ وجه تغیر نمی کنند.
 
بهزادی درباره پرداخت حق‌الزحمه داوران معترض اظهار کرد: کمیته داوران فدراسیون دو و میدانی نزدیک به 7 حق الزحمه داوران را پرداخت کرده و تنها مرحله آخر لیگ دو و میدانی و مسابقات داخل سالن دهه فجر مانده که آن هم قرار است پس از پایان این رقابت ها پرداخت شود  وبه صراحت اعلام می کنم داوری هیچ مشکلی ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار