از عوامل اجرایی دومین نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛این نمایشگاه از پانزدهم تا هجدهم دی ماه در محل دائمی نماشگاه بین المللی تهران بر گزار شد.

تجلیل از عوامل نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری

استان قزوین به همراه دو استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان رتبه برتر این نمایشگاه را کسب کردند.

استاندار هم در این مراسم گفت: در این نمایشگاه توانمندی های روستاییان استان به نمایش گذاشته شد و یک تعامل فرهنگی بین نقاط مختلف کشور بود.

فریدون همتی ادامه داد: این نمایشگاه معرف زمینه های گردشگری و محصولات روستایی استان بود که به خوبی از این ظرفیت استفاده شد.

معاون عمرانی استاندار هم در این مراسم گفت: تا کنون محصولات 19 روستای استان برند سازی شده است و به زودی طرح برند سازی محصولات روستایی برای تمام مناطق استان اجرا می شود.

فرخ زاد افزود: امسال 23 میلیار تومان برای بهبود راه های روستایی هزینه شده است و 27 میلیارد تومان هم سال اینده هزینه می شود.تجلیل از عوامل نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری در این مراسم گفت: ظرفیت های تولیدی، فرهنگی و اجتماعی روستاهای استان در این نمایشگاه عرضه شد و با همکاری روستاییان رتبه نخست به همراه دو استان دیگر از ان استان گردید.

حبیبی انبوهی افزود: شرکت در این نمایشگاه با رویکرد فکری و برنامه ای بود و در این نمایشگاه از کتاب ظرفیت های سرمایه گزاری روستایی استان هم رو نمایی شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه با نوان و روستاییان کار افرین استان هم معرفی شدند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار