امام جمعه آبادان گفت: راه‌اندازی اتوبوس‌های بازسازی شده گامی موثر در جهت اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور شامگاه سه شنبه به همراه مسؤولان محلی از اتوبوس‌های در حال بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی آبادان بازدید کرد.

وی در این بازدید افزود: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده با وجود کمبود اعتبار خوشبختانه در دستور کار اتوبوس‌رانی آبادان قرار دارد و با سرعت مطلوبی در حال اجراست.

امام جمعه آبادان با اشاره به اهمیت تعمیرات اساسی سیستم‌های سرمایشی اتوبوس‌ها ادامه داد: با بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شاهد افزایش طول عمر 3 سال برای اتوبوس‌ها خواهیم بود.

در ادامه مدیرعامل اتوبوس‌رانی آبادان ضمن ارائه گزارشی از روند بازسازی اتوبوس‌های فرسوده گفت: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و با حمایت شهردار آبادان در دستور کار سازمان قرار گرفت.

علیرضا بچاری با اشاره به لزوم سرویس‌دهی مطلوب به شهروندان افزود: در حال حاضر عملیات بازسازی تعداد 5 دستگاه اتوبوس به اتمام رسیده و با فعال‌سازی این تعداد در خطوط اقدام به بازسازی 5 اتوبوس بعدی خواهیم کرد.

وی افزود: تعداد 55 اتوبوس در مسیرهای 20 گانه شهرستان آبادان به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل اتوبوس‌رانی آبادان با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از وسائل نقلیه گفت: در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و ناوگان اتوبوس‌رانی آبادان روزانه بیش از 7 هزار مسافر را در خطوط 20 گانه جا‌به‌جا می‌کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال شاهد بازسازی تعداد 20 اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری خواهیم بود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.