قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شهرداری از تمام ظرفیت‌های خود در مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان استفاده می‌کند

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر به شهرداری اجازه داده است تا از تمام ظرفیت‌های خود برای اجرای هر چه بهتر مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان استفاده کند.

شهرداری از تمام ظرفیت‌های خود در مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان استفاده می‌کندابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اقدامات و برنامه‌های شورای شهر تهران برای مراسم روز پنجشنبه تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان اظهار داشت: شورای شهر تهران از آحاد مردم دعوت کرده است که به پاس خدمات این مردان بی‌ادعا با حضورشان قدردان زحمات آن‌ها باشند.

وی افزود: تمام اعضای شورای شهر تهران نیز در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان حضور خواهند داشت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران در تمام برنامه‌های خود برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان نحوه انتقال آن‌ها به بهشت زهرا(س) و محل دفن آن‌ها مشارکت داشته و به شهرداری تهران اجازه داده است از تمام ظرفیت در بحث هزینه‌کرد برای هر چه بهتر انجام شدن مراسم، اقدام کنند.

وی در رابطه با تجهیز وسایل آتش نشانی که در حادثه پلاسکو از بین رفته‌اند، گفت: روز شنبه طی جلسه اضطراری که در محل حادثه برگزار شد، شورای شهر به شهرداری اجازه داده که تمام تجهیزاتی را که در این عملیات مستهلک شده‌اند، مرمت و بازسازی کند.

قناعتی ادامه داد: هر روز در شهر تهران حدود 50 تا 60 مأموریت آتش‌نشانی انجام می‌شود، به همین دلیل باید تجهیزات به روز باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار