معاون خدمات شهری شهرداری تبریز، از احداث 8 هزار و 200 متر مربع فضای گلخانه ای در راستای طرح خودکفایی در فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدبر در بازدید از فضاهای گلخانه ای جدید ساخت و توسعه یافته مناطق شهری تبریز افزود: این اقدام اولین گام اجرایی در این راستا برای تولید نشاء و نهاده های کشاورزی و فضای سبز است.
وی اظهار کرد: معاونت خدمات شهری در راستای اقتصاد مقاومتی، طبق برنامه ریزی انجام شده در 3 ماهه گذشته، خودکفایی کامل در تامین گل و گیاه، درخت و درختچه مورد نیاز برای فضای سبز شهر تبریز در سال 96 تحقق می یابد.
معاون خدمات شهری شهرداری تبریز یادآوری کرد: بر اساس سیاست های کلی و خط مشی ابلاغی از سوی شهردار تبریز، تمامی معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه شهرداری، موظف به ابلاغ و اجرای راهکارهای کاهش و مدیریت هزینه ها و جایگزینی روش ها و شیوه های مطلوب تر هستند.
مدبر ادامه داد: معاونت خدمات شهری نیز به تبع این رویکرد، تا کنون اقدام های موثری را به انجام رسانیده و برخی از برنامه ها را نیز در دست تهیه و مطالعه دارد.
گلخانه‌های احداثی در مناطق 6، 7، 8 و 3 قرار دارد که گونه های گیاهی و نشاهای مرغوب و متناسب با شرایط بومی تبریز در آن پرورش می یابد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.