شهرداری منطقه 2 تبریز از تولید و پرورش بیش از 250 هزار بوته نشای گل در 5 گلخانه موجود در این منطقه به منظور زیباسازی فضاهای سبز شهری برای کاشت در سطح حوزه این شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این گل ها به منظور کاشت بهاره و تابستانه تولید شده و از جمله شامل گازانیا، قزلی، عسلی و ردبکیا است.
شهرداری منطقه 2 تبریز همچنین بیش از 40 هزار گلدان نشاء گلدانی از نوع ناز یخی و ناز فرانسه تولید کرده که این نشاها در مقابل تغییرات جوی کلانشهر تبریز مقاوم است.
تولیدات این منطقه همزمان با کاشت بهاره و تابستانه گل و گیاه در معابر و مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه و در 28 پارک موجود منطقه اعم از پارک شمیم پایداری به عنوان مهمان پذیرترین پارک منطقه، پارک جنگلی صائب تبریزی، پارک پلیس پرواز و بهاران برای ایجاد فضایی زیبا و چشمگیر در آستانه بهار طبیعت کاشته می شود.
این تولیدها همچنین در جاده 3 کیلومتری و 5 بانده ائل گلی و جاده باسمنج و بلوار 29 بهمن که از اصلی ترین و مهمترین مسیرهای تردد مسافران و گردشگران کلانشهر تبریز است از سوی نیروهای شهرداری منطقه 2 تبریز به منظور ایجاد فضای زیبا و دلنواز کاشته می شود.
کلانشهر تبریز حدود یک میلیون و 800هزار نفر را در خود جای داده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.