قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در راستای انجام عملیات بهسازی خط 5، پذیرش مسافر در خط مترو تهران – کرج از ساعت 21 پنجشنبه تا ساعت 13روز جمعه انجام نخواهد شد.

توقف فعالیت خط ۵ متروی تهران-کرج از شامگاه پنجشنبه تا ظهر جمعهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه بهسازی و نوسازی خط 5 مترو تهران از دو هفته پیش آغاز شده است، اظهار داشت: هجده سال از بهره برداری خط 5 مترو تهران می‌گذرد که با توجه به این زمان نیاز به نوسازی و بهسازی کلی این خط ضروری بود.

وی با بیان اینکه تمام بخش‌های زیرساخت، روسازی، ایمنی، کنترل پارامترهای هندسی، مقاومت لرزه‌ای، زهکشی و غیره، در این پروژه عظیم بررسی و بهسازی می‌شوند تصریح کرد: در حد امکان سعی می‌شود تا عملیات‌های عمرانی بهسازی خط 5 از نیمه شب تا 4 صبح صورت گیرد تا خللی در روند مسافربری ایجاد نکند اما در برخی از موارد به علت طولانی بودن یک عملیات عمرانی نیاز می‌شود تا ساعاتی پذیرش مسافر در این خط صورت نگیرد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در همین راستا پنجشنبه 7 بهمن ماه از ساعت 21 پذیرش مسافر در خط تهران – کرج متوقف و خدمات رسانی این خط ساعت 13 روز جمعه 8 بهمن ماه از سرگرفته می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۰۰:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
سلام . موقعی که حرف سفر مجانی و یا بهره برداری از یک اقدام جدید است مدیرعامل بهره برداری مترو خودش خبر را می دهد ، ولیکن موقع توقف ، خرابی ، و دیگر موضوعات ناراحت کننده بقیه زیرمجموعه .برای خوانندگان این موضوع جالب نیست .
آخرین اخبار