سومین پاتوق فیلم مستند با نمایش فیلم مستند "مانکن های قلعه حسن خان" روز جمعه 8 بهمن ماه در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: سومین برنامه "پاتوق فیلم مستند" ویژه اکران فیلم های منتخب هشتمین جشن فیلم مستند خانه سینما روز جمعه 8 بهمن ماه برگزار می شود.
مصطفی حیدری اظهار داشت: این برنامه از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری انجمن مستندسازان سینمای ایران برنامه ریزی شده است.
وی افزود: سومین برنامه پاتوق مستند به اکران فیلم مستند "مانکن های قلعه حسن خان" ساخته سام کلانتری اختصاص دارد که پس از آن با حضور کارگردان، تحلیل و نقد فیلم صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: موضوع فیلم مستند "مانکن های قلعه حسن خان" درباره‌ ساخت چند مانکن پلاستیکی در یک کارگاه دور‌افتاده است که زندگی این مانکن‌ها و سرانجام‌شان بی‌شباهت به زندگی انسان‌ها نیست.
رییس دفتر تخصصی سینما ادامه داد: این فیلم در هشتمین جشن فیلم مستند خانه سینما، تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و صداگذاری را برای عوامل فیلم به ارمغان آورده است.
حیدری خاطرنشان کرد: حضور در پاتوق مستند ویژه عموم شهروندان و علاقه مندان به سینما آزاد و رایگان بوده که می توانند برای شرکت در برنامه ساعت 16 به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.
گفتنی است؛ مستند "از خانه شماره 37" ساخته سام کلانتری نیز در این برنامه به نمایش در می آید که اولین مستندِ بلند درباره‌ صادق هدایت، نویسنده‌ شهیر ایرانی است و به گفته‌ بسیاری از صاحب‌نظران فرهنگی هنری کامل‌ترین اثری است که تاکنون در مورد این نویسنده‌ بزرگ جهانی ساخته شده است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار