استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد : مردم به عملكرد و خدمت راي مي دهند نه به تفكر و جناح .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در نشست صميمي نمايندگان شوراهاي اسلامي استان با اشاره به اين كه مردم در انتخابات از جمله انتخابات شوراها فراتر از اصلاح طلب يا اصولگرا به عمل و خدمت راي مي دهند افزود : مردم بهترين داوران در اداره كشور هستند.

وي گفت  : مردم شريك مسئولان در اداره کشورند و در اين ميان شوراها  نيز حلقه وصل مردم و مسئولان هستند  وبايد خودشان به خود نظارت داشته باشند و جايگاهشان را حفظ و تقويت كنند.

 عابدزاده رئيس شوراهاي اسلامي استان نيز با شورايي خواندن روال كار در مجموعه شوراهاي استان خواستار حل مسائل پيش روي اين آنها شد.

شوراهاي اسلامي سراسر استان حدود 6 هزار عضو دارند.جبارزاده امروز در نشست صمیمی نمایندگان شوراهای اسلامی استان با اشاره به این که مردم در انتخابات از جمله انتخابات شوراها فراتر از تفکر،جناح ، اصلاح طلب یا اصولگرا به عمل و خدمت رای می دهند گفت : مردم بهترین داوران در اداره کشور هستند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها و کار شورایی افزود : مردم شریک مسئولان در اداره کشورند و در این میان شوراها  نیز حلقه وصل مردم و مسئولان هستند  وباید خودشان به خود نظارت داشته باشند و جایگاهشان را حفظ و تقویت کنند.
وی خدمت و جلب رضایت مردم از راه صداقت نه از طریق عوامفریبی را از ضروریات مدیریت عنوان کرد و گفت :باید در شان و جایگاه مردم  به آن ها خدمت کرد.
جبارزاده با اشاره به حمایت مدیریت استان از جایگاه شوراها گفت : اعتقاد داریم که مملکت اداره نمی شود مگر با مشارکت مردم و ما نیز به همین خاطر نه تنها از شوراها دفاع کردیم .
استاندار آذربایجان شرقی با تذکر به افرادی که میل و رغبت کار و خدمت در شوراها را ندارند گفت : اگر کسی احساس می کند که تاثیری در این مجموعه ندارد کنار برود چون اگر یک روز هم بماند به مردم و این مجموعه خیانت کرده است.
وی همچنین به موضوع و اخبار مربوط  به درصد مالیات استان در لایحه بودجه سال 96 اشاره و تصریح کرد  : فراتر از حکم قانون از کسی مالیات گرفته نخواهد شد و البته اجازه هم نمی دهیم از احدی مالیات ناحق گرفته شود.
در این نشست استاندار پیگیری وضعیت دریاچه ارومیه ، کاهش آلودگی هوا ، تقویت فرمانداری ها ، توجه به تبریز 2018 و رفع موانع سرمایه گذاری را از دیگر اولویتهای مدیریت استان عنوان کرد.
 عابدزاده رئیس شوراهای اسلامی استان نیز با شورایی خواندن روال کار در مجموعه شوراهای استان خواستار حل مسائل پیش روی این آنها شد.
شوراهای اسلامی سراسر استان حدود 6 هزار عضو دارند.

انتهی پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.