توماج:

وزارت ورزش به مشکلات دو و میدانی رسیدگی کند/ هدفم حضور در مسابقات داخل سالن آسیاست

ورزشکار دهگانه کشورمان گفت: انتظارم از مسئولان وزارت ورزش و جوانان این است که به تمام رشته های دو و میدانی توجه یکسان داشته باشند.

عبدالجلیل توماج در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد تفاوت رقابت های دو و میدانی جام دهه فجر نسبت به سال های گذشته بیان کرد:به طور حتم زمانی که کشورهای پیشرفته دو و میدانی در این رقابت ها شرکت کنند، کیفیت این مسابقات افزایش چشمگیری خواهد داشت، ازطرفی رکوردهای بهتری هم در این مسابقات توسط دوندگان ملی پوش به ثبت خواهد رسید.

وی درباره رسیدگی مسئولان وزارت ورزش به این رشته مدال آور المپیکی گفت: انتظارم از مسئولان این است که به تمام رشته های دو و میدانی یکسان رسیدگی کنند، نه اینکه تنها از چند رشته حمایت کنند. درحالی که در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان به عنوان چهارمی دست یافتم اما متاسفانه به جای اینکه مسئولان از من حمایت کنند، گفتند بهتر است از حضور در رشته دهگانه انصراف دهم و وقتم را بیهوده صرف این ماده نکنم.

ورزشکار دهگانه کشورمان ادامه داد: نزدیک به 5 دونده سرعتی در مرحله سوم اردوی تیم ملی حضور دارند، این در صورتی است که در کمال تعجب هیچ ورزشکاری از ماده دهگانه توسط اعضای فنی فدراسیون به اردوهای تیم ملی دعوت نشده است.

توماج گفت: در استان گلستان زیر نظر مربی ام پیگیر تمرینات هستم تا بتوانم در مسابقات آغاز فصل با ثبت یک رکورد خوب، نظر مساعد اعضای کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی را برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیایی ترکمنستان جلب کنم.

وی در پایان درمورد اینکه چقدر به حضور در تیم ملی دو و میدانی امیدوار است، عنوان کرد: تمام سعی و تلاشم این است با یک برنامه ریزی منطقی در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنم تا ناکامی دوره گذشته را با کسب یک مدال خوشرنگ جبران کنم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار