توماج: فدراسیون دو و میدانی برنامه ای برای رقابت های آسیایی ندارد

ورزشکار ماده 10 گانه دو و میدانی کشورمان گفت: فدراسیون دو و میدانی برنامه ای برای موفقیت در رقابت های آسیایی ندارد و درچنین وضعیتی کسب مدال دشوار می شود.

عبدالجلیل توماج در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد آخرین وضعیت خود تصریح کرد: پس از پایان مسابقات دوومیدانی داخل سالن جام فجر، اکنون تمریناتم را در بندر ترکمن ادامه می دهم و قرار است در مسابقات آغاز فصل هم شرکت کنم.
 
وی افزود: درحال حاضر تمرینات قدرتی و بدنسازی انجام می دهم و پس از این دوره تمرینات فنی را شروع می کنم تا برای مسابقات داخل سالن آسیا که شهریور 96 در ترکمنستان برگزار می شود، به اوج آمادگی برسم.
 
توماج با اشاره به این که از سوی فدراسیون دو و میدانی مورد حمایت قرار نمی گیرد، تاکید کرد: فدراسیون هیچ حمایتی از من نکرده و حتی سراغی هم نمی گیرد. نمی دانم آن ها برنامه ای برای آینده ورزشکاران ده گانه دارند؟ با وجود این که قرار است سال آینده در مسابقات مهمی شرکت کنم اما تاکنون از برنامه اردوهایم اطلاعی ندارم.
 
ورزشکار ماده ده گانه تیم ملی دو و میدانی درمورد ارزیابی خود از تعداد مدال های این رشته در مسابقات آسیایی هندوستان اظهار داشت: با توجه به اعتصاب ملی پوشان دو و میدانی و این که فدراسیون برنامه خاصی برای موفقیت در مسابقات هندوستان ندارد، کسب مدال سخت است اما شاید بتوانیم بین 2 تا 3 مدال در رقابت های قهرمانی آسیا به دست آوریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار