رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاران اتاق بازرگانی استان اردبیل رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛حسین پیرموذن در جلسه طرح توسعه داوری در اردبیل اظهار داشت: کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی استان اردبیل رتبه برتر کشوری را کسب کرد که این امر در سایه تلاشها و حمایتهای همه‌جانبه مسئولان قضائی و بخش خصوصی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری نقش عمده‌ای در حل مشکلات واحدهای تولیدی و رونق اشتغال در استان اردبیل تا به اکنون داشته است، افزود: این کمیته به طور منظم در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شده و دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: یکی از اولویتهای اساسی ما تسهیل روند سرمایه‌گذاری و حل مشکل واحدهای تولیدی در استان است که انتظار می‌رود دستگاههای اجرایی برای تحقق این امر حمایت داشته باشند که بتوانیم روند اشتغال و اقتصاد در استان را تسهیل بخشیم.

پیرموذن با اشاره به اینکه متاسفانه بانکها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی مناسب عمل نکرده‌اند، ‌اظهار کرد: انتظار می‌رود بانکهای عامل خدمات‌دهی خود را تصحیح کنند تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات اقتصادی استان برداریم.

وی بیان کرد: باید روند واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تسهیل شود، چرا که این امر یک اولویت اساسی بوده و برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.