مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود که روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی اردبیل تسهیل شده و اقدامات لازم هر چه سریعتر در این زمینه پیاده‌سازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛هاشم مظفری در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: رسیدگی به درخواستها و مشکلات متقاضیان سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد تسهیل و تسریع در فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم از این طریق مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و در راستای حل آنان گامهای موثر و اساسی برداریم.

وی افزود: موضوعات مختلفی از جمله احداث مجتمع آبدرمانی و پارک آبی در روستای بیله‌درق شهرستان سرعین، احداث پالایشگاه پتروشیمی در شهرستان پارس‌آباد و حل مشکل تامین و تخصیص آب مورد نیاز طرح شرکت آلماتوز و مجری تولید گرانول سیب زمینی از جمله عواملی است که مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانیم از این طریق به بررسی و برطرف کردن مشکلات موجود بپردازیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در خصوص طرح احداث مجتمع آبدرمانی و پارک آبی مقرر شد که به دلیل تمدید قرارداد تخصیص آب و موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متقاضی درخواست جدیدی برای انجام اقدامات بعدی تنظیم و به دستگاههای مرتبط تحویل داده شود.

مظفری بیان کرد: در مورد احداث پالایشگاه تهیه بسته کامل شامل کروکی و نقشه یو.تی.ام باید جانمایی شده و برای تامین منابع مورد نیاز پروژه در منطقه پیشنهادی، بررسی‌های کارشناسی انجام شود و مشکلات و موانع موجود پس از شناسایی در دستور کار قرار داده شوند.

وی تصریح کرد: در خصوص مشکل تامین آب شرکت آلماتوز با توجه به اهمیت پروژه و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری مقرر شد تا در صورت تخصیص آب در برنامه ششم توسعه برای استان اردبیل، شرکت آب منطقه‌ای تامین آب طرح شرکت مذکور را از سهم سال 1396 استان را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.