مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر رشت در میدان مصلی این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست هماهنگی مراسم دهه مبارک فجرگفت: بر اساس نظر کارشناسی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر رشت در میدان مصلی این شهر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری جشن یوم الله ۲۲ بهمن را ، راس اعیاد انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه مدیران، مسئولان و آحاد مردم باید در برگزاری جشن سی و هشتمین سالروز انقلاب اسلامی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه نهال نوپای انقلاب اسلامی با گذشت ۳۸ سال به درخت تنومندی تبدیل شده است، اظهار داشت: امروز دوستان و دشمنان نظام نیز در برابر اقتدار ایران اسلامی سر تعظیم فرود می‌آورند.


انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
مگه میدان شهرداری (شهدای ذهاب ) چه بود که بردن به میدان مصلی این همه سال در میدان شهرداری برگزار شده
Germany
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
از ابتدای انقلاب تاکنون همه تجمعات مردم شهیدپرور رشت ازجمله22بهمن در میدان شهدای ذهاب (میدان شهرداری) که مرکز شهر است برگزار شده است حالا که سال گذشته دراین مکان پیاده راه فرهنگی افتتاح شد میخواهند به میدان مصلی که در سمت جنوب شهر است و فضای میدان آنقدر بزرگ نیست و فاصله با مرکز شهر دارد انتقال دهند
اگر برای شرکت در نماز جمعه است میتوانند با قراردادن اتوبوس در ابتدای خیابان امام خمینی پس از پایان راهپیمایی در میدان شهرداری نمازگزاران را به محل مصلی انتقال دهند
خواهشا به گوش مسئولان برسانید