اجتماع بزرگ طلایه داران بصیرت چهارشنبه 8 دی ماه در پیاده راه شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اعلام این خبر در نشست هماهنگی برنامه ریزی ستاد یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: برای اجرای هرچه بهتر برنامه های 8 و 9 دی ماه در گیلان 142 پیشنهاد از سوی دستگاه ها و نهادهای مختلف استان ارائه شده است تا برنامه های این روز به بهترین شکل اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره به پیشتازی مردم ولایتمدار گیلان در 8 دی ماه 1388یک روز زودتر از سایر استان ها افزود: به همین دلیل 2 برنامه اصلی در گیلان در تاریخ های 8 و 9 دی ماه به اجرا در می آید.

وی خاطرنشان کرد: مراسم 8 دی ماه ساعت 10 صبح چهارشنبه در پیاده راه شهدای ذهاب و با حضور گسترده گیلانیان ولایتمدار برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همچنین مراسم ویژه ای از سوی بسیج ادارات ساعت10 صبح پنج شنبه 9 دی ماه در سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم در مراسم گرامیداشت 8 و 9 دی ماه سال گذشته افزود: 9 دی شاخص انقلاب اسلامی است و مردم با حضور حماسی خود توطئه های دشمنان را ناکام کردند و به آنان فهماندند که ملت ایران همواره برای پیروی از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی حضوری گسترده دارند.
 
فرماندار رشت هم در این نشست با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، به جایگاه حماسه۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال تضعیف پایه‌های اساسی نظام است.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه دشمن از تمام ابزارها علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، افزود: شناخت و بصیرت مردم شریف ایران اسلامی خصوصا طلایه‌داری مردم گیلان، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شد و با بصیرت‌افزایی که در جریان آن پدید آمد، حق و باطل تشخیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در حماسه ماندگار ۹ دی رخ داد، حرکتی برخاسته از ایمان و با انگیزه کاملا خدایی، که به هیچ‌وجه با اراده انسانی انجام‌شدنی نبود.

فرماندار رشت پیشتازی مردم گیلان برای حضور در صحنه و دفاع تمام قد از ولایت را افتخاری دیگر در تاریخ این دیار دانست و افزود: مردم گیلان با بصیرت انقلابی خود و حسب فرموده قرآن مجید مبنی بر سبقت در خیرات، جزء پیشتازان حضور بودند و مدال بصیرت خود را در 8 دی‌ماه سال 89 از مقام عظمای ولایت دریافت کردند. 

وی همچنین با گرامیداشت دهه فجر بر هر چه برگزار شدن این برنامه ها تاکید کرد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.