میرمعصوم سهرابی گفت: مانوئل فرناندز بدون هماهنگی با باشگاه ماشین سازی ایران را ترک کرده و قطعا از این دروازه بان به فیفا شکایت می کنیم.  

سهرابی: از فرناندز به فیفا شکایت می کنیم/ شک نکنید  در لیگ برتر می مانیممیر معصوم سهرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی مانوئل فرناندز دروازه بان اسپانیایی تیم فوتبال ماشین سازی اظهار داشت: بدون شک مانوئل کار ناپسند و غیرحرفه ای انجام داد. قرار بود در مهلت مقرر مبلغ قراردادش را پرداخت کنیم و هنوز این مهلت به پایان نرسیده است.

وی افزود: مانوئل بدون هماهنگی با مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز از کشور خارج شده است. برهمین اساس با جمع آوری مدارک، از وی به فیفا شکایت می کنیم.

سهرابی درمورد مشکلات مالی باشگاه ماشین سازی گفت: تمام تیم ها مشکل مالی دارند اما سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. 

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی درباره جذب احتمالی بازیکن جدید در ادامه فصل نقل وانتقالات تصریح کرد: تیم فوتبال ماشین سازی فقط جای یک خالی دارد که با جذب مهاجم، این جای خالی پر می شود. 

وی درباره شانس بقای ماشین سازی در لیگ برتر گفت: شک نکنید که تیم با امید به خدا، درایت و دانش فنی کاظمی و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران و مسئولان در لیگ باقی می ماند. 

سهرابی در پایان با اشاره به دیدار حساس ماشین سازی برابر تراکتورسازی یاد آورشد: تراکتور تیم خوبی است که از کادرفنی با دانش و بازیکنان با تجربه ای بهره می برد. با این وجود بازیکنان ماشین سازی با حمایت هواداران سعی می کنند دربی تبریز را به نفع خود رقم بزنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار