مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: جام حذفی، جام شگفتی ها است و می خواهیم با قدرت در این جام شرکت و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

میر معصوم سهرابی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدارش با بازیکنان ماشین سازی اظهار داشت: نتایج تیم تا الان خوب نبوده اما بازیکنان مان بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند و عملکرد آنها قابل تحسین بوده است. تمام بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند و امیدوارم با درایت کادر فنی و حمایت هواداران در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: پس از گذشت 7 هفته از لیگ برتر هنوز در هیچ بازی میزبان نبودیم. 4 بازی مان در خارج از تبریز برگزار کردیم و سه تا دیگر هم تا روز آخر نمی دانستیم قرار است در کجا به میدان برویم. امیدوارم با آماده شدن یادگار امام، ماشین سازی به روزهای خوبش باز گردد و با حضور پرشور هواداران بتوانیم نتایج قابل توجهی را کسب کنیم. بازیکنان جوانی داریم و به مرور زمان بهتر می شویم.

سهرابی درباره بدشانسی شان در لیگ بیان کرد: شانس هم اگر کمی یار ماشین سازی باشد، می توانیم بهتر نتیجه بگیریم. در برابر گسترش فولاد ، تراکتورسازی و صبا موقعیت های زیادی را از دست دادیم و هر تیمی که خوب کار کند شانس هم یارش خواهد بود. امیدوارم که در جام حذفی هم خوب نتیجه بگیریم زیرا هدفمان این است که با قدرت در این جام حضور پیدا کنیم و حتی به قهرمانی در این جام هم فکر می کنیم.

مدیرعامل ماشین سازی در پایان گفت: قهرمانی جام حذفی جزو اهداف باشگاه است و به همین دلیل امروز در تمرینات حضور پیدا کردم تا به بازیکنان روحیه بدهم.  ماشین سازی در کنار تراکتور شناسنامه فوتبال آذربایجان است و امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار