سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری خود از حواشی به وجود آمده اخیر در فوتبال کشورمان و باشگاه نفت سخن گفت.

دایی: تدبیر آقایان برای قهرمانی پرسپولیس و استقلال به هم خوردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان افزود: شهادت آتش نشانان عزیز را به خانواده هایشان تسلیت می گویم و ان شا الله تدابیری اندیشیده شود تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در ایران نباشیم و این حادثه آخرین آن باشد.

وی ادامه داد: بازی دشواری مقابل استقلال خوزستان داریم این در حالیست که ما متاسفانه در نیم فصل دوم به حقمان نرسیدیم و از 3 بازی فقط یک امتیاز کسب کردیم البته معتقدم نباید مقابل استقلال و سپاهان بازنده می شدیم. بنابراین بازی فردا برایمان مهم است، در مقابل هم استقلال خوزستان در چند دیدار اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. 

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص برخی حواشی بوجود آمده تصریح کرد: متاسفانه از تمام اتفاقاتی که افتاده است باخبرم. البته شاید خودمان هم مقصر باشیم اما عوامل خارجی بیشتر در نتایج ما تاثیر گذاشته است. اگر بازی استقلال و سپاهان را کنار هم بگذاریم می فهمید که نباید می باختیم.

دایی افزود: در حال حاضر به درصدی از آمادگی رسیده ایم و بازیکنانی مثل قاضی که آسیب دیده اند را در تلاش هستیم تا به این بازی برسانیم. و بدون شک از بازی فردا سعی میکنیم با تمام نفرات بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی نفت درباره اینکه آیا یزدانی وکیل باشگاه استقلال وکیل او هم هست یا خیر اذعان داشت: من اصلا این آقا را نمی شناسم. وکیل من 20 سال است که آقای پیشبین است و برخی کارهای فوتبالی را هم، ابراهیمی انجام می دهد. به نظر من کسانی که نتوانستند به اهداف خود برسند به دنبال این مسائل هستند. اما من وقت اضافه برای این کارها ندارم. من یک یزدانی می شناسم که کشتی گیر تیم ملی است و یک یزدانی هم در شهرداری منطقه یک است و البته داریوش یزدانی را هم می شناسم (باخنده)، اما این آقا را نمی شناسم. آنها چون می خواهند خود را بزرگ کنند از این حرف ها می زنند.

وی در مورد اتفاقات اخیر که برای نفت رخ داده گفت: در دیدار با استقلال که یک آفساید نگرفتند در اصفهان مقابل سپاهان هم یک پنالتی و اخراج را به ناحق برای ما گرفتند و بعد هم من را محروم کردند. می‌خواهم بدانم آیا با توجه به اتفاقات دو دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش‌فولاد تبریز ، استقلال خوزستان وسپاهان ، رای صادر شده علیه من عادلانه بوده است؟ متاسفانه خیلی از نقشه‌هایی که آقایان چیده بودند تا پرسپولیس قهرمان شود و استقلال در جام حذفی به مقام قهرمانی برسد به هم خورده است و به خاطر همین هم آقایان حق خوری می‌کنند و از خیلی چیزها عبور می‌کنند.  

دایی در خصوص عملکرد دپارتمان داوری نیز عنوان کرد: دپارتمان داوری و کمیته داوران با چه فکر و تدبیری کمک داور خوزستانی برای ما انتخاب می‌کنند و بعد از اینکه رسانه‌ها از عملکرد آنها انتقاد می‌کنند تازه یادشان می‌افتد که باید این کمک داور را عوض کنند. من نمی‌فهمم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و چه کسانی تصمیم‌گیرنده هستند. 

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص مشکلات مالی این باشگاه و تیمش خاطرنشان کرد: کلا تا به حال که 4 هفته از نیم‌ فصل دوم  را پشت سر گذاشته ایم، فقط 41 درصد از قراردادها پرداخت شده است. نمی‌دانم باید از چه کسی پیگیر پرداخت قراردادها باشیم. بازیکنان تیم حتی می‌خواستند قبل از این بازی تمرین نکنند چرا که هیچ مسئولی اصلا حال ما را نمی‌پرسد. اما من از آنها خواستم تا بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان صبر کنند تا تکلیف این مشکلات مشخص شود. 

وی در خصوص عملکرد ضعیف باشگاه نفت برای جذب بازیکن افزود: در نیم‌فصل اول و دوم نتوانستیم بازیکنی جذب کنیک تا تیم تقویت شود. در حالی که من حداقل کتبا 6 بازیکن را به باشگاه پیشنهاد دادم تا 3 نفر از آنها را به خدمت بگیریم اما متاسفانه کاری صورت نگرفت. دلیل اینکه همه تیم‌ها در نیم فصل تقویت شدند جز تیم ما این است که کسی را نداریم با او صحبت کنیم و اصلا کسی نیست در باشگاه نفت که قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد.  

علی دایی در خصوص پرداخت قراردادها از سوی باشگاه‌ها گفت: سیاست های غلط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باعث به وجود آمدن این وضعیت شده و در این میان فقط این بازیکنان و مربیان هستند که ضرر می کنند. ولی باشگاه‌ها در صورت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان و مربیان هم به کار خود ادامه می‌دهند. فکر می کنم باید باشگاه‌ها در ابتدای هر فصل ضمانتی بدهند که بازیکنان، مربیان و حتی اعضای کادر پزشکی تیم ها به حق حقوقشان برسند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار