عزیز فریسات گفت: اتفاقات فوتبال باعث رقم خوردن نتایج می‌شود و امیدوارم فردا بازی طوری رقم بخورد که ما نتیجه کسب کنیم.

امیدوارم فردا بازی به سود فولاد رقم بخوردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛عزیز فریسات در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان اظهار داشت: سیاه‌جامگان تیم بسیار خوب و باسابقه‌ای است. این تیم در چند بازی اخیر فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته، اما بدشانسی آورده است. سیاه‌جامگان کادر فنی باتجربه‌ای دارد.

وی افزود: در مورد تیم خودمان نیز به جز دیدار مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوب و بانشاطی ارائه کردیم و مقابل ذوب‌آهن هم به هیچ‌وجه مستحق شکست نبودیم. ما روزبه‌روز بهتر می‌شویم و امیدواریم در دیدار فردا بازی تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه تیم حریف را آنالیز کرده‌اند، گفت: تمام نقاط ضعف و قوت تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. زمانی برای تمرین نداشته‌ایم چون در هر پنج روز یک بازی انجام می‌شود و وقتی برای تمرین کردن نداریم، اما با این حال تیم سیاه‌جامگان را آنالیز کردیم و به امید خدا یک بازی خوب را به نمایش خواهیم گذاشت.

فریسات در پاسخ به این پرسش که آیا از خریدهای جدید تیم رضایت دارند یا خیر، اظهار کرد: زمانی نبوده که بازیکنان تازه‌‌وارد با تیم هماهنگ شوند، اما امیدواریم در ادامه این هماهنگی به وجود بیاید و آنها بتوانند به تیم ما کمک کنند.

وی در خصوص اینکه تیم فولاد با داشتن مدافعان خوب اما گل‌های بچه‌گانه‌ای دریافت می‌کند، گفت: گل خوردن جزو اتفاقات فوتبال است و اگر اشتباهی رخ ندهد گلی به ثمر نمی‌رسد، البته در دیدار مقابل ذوب‌آهن بازیکن حریف به روی ایوب والی مرتکب خطا شد و در آن دیدار از جانب داوری ضربه خوردیم. به جز این، دو مدافع کناری ما جوان هستند و نیاز به زمان دارند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه با بیان اینکه هیچ تیمی دوست ندارد نتیجه دیدارش را واگذار کند، خاطرنشان کرد: ما در چند بازی اخیر هم خوب بازی کردیم، اما فکر می‌کنم اتفاقات بازی به گونه‌ای رقم خورد که ما نتیجه بازی را واگذار کردیم.

فریسات در پایان در مورد استعمال دخانیات توسط بازیکنان، تصریح کرد: شاید در هر تیمی این اتفاقات افتاده باشد، اما خدا را شکر بازیکنان ما در این زمینه سالم هستند. بازیکنان فوتبال در ورزش ما الگو هستند و نباید چنین رفتارهایی از آنها سر بزند. امیدوارم در آینده شاهد چنین رفتارهایی نباشیم. بدن ورزشکاران همیشه نیاز به تغذیه دارد و دخانیات به بدن آنها آسیب وارد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار