کرمانشاه؛

باید برای وصل شدن برق روستاها هرچه سریعتر اقدام کرد

فرماندار کرمانشاه گفت: کماکان برق برخی از روستاهای حوزه شهرستان کرمانشاه قطع است و باید هرچه سریعتر برای وصل برق این روستاها اقدام شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل الله رنجبر با اشاره به قطع برق برخی نقاط شهر کرمانشاه در روز گذشته افزود: در حال حاضر برق تمام نقاط شهر کرمانشاه وصل است و اگر هم اشکالاتی وجود داشته باشد جزیی بوده و سریعا مرتفع خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به قطع برق تعدادی از روستاهای حوزه شهرستان کرمانشاه از شب گذشته، افزود: کماکان برق برخی از روستاهای حوزه شهرستان کرمانشاه قطع است که باید هرچه سریعتر برای وصل برق این روستاها اقدام شود.

فرماندار کرمانشاه افزود: در حال حاضر پیمانکارانی در بخشهای روستایی مشغول حفاری بوده و در تلاشند تا تیر برق های شسکسته را در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر کنند، هرچند بارش مجدد برف کار را در این حوزه سخت کرده است.

رنجبر با تاکید بر اینکه برف و کولاک باعث شکستگی بالغ بر 200 تیر برق  در شهرستان کرمانشاه شده است، افزود: همچنین یک دکل برق در مسیر ماهیدشت و برخی از ترانس های برق روستاهای بخش بیلوار و دیگر بخش‌های شهرستان متحمل خسارت  شده اند.

وی در ادامه با اشاره به در راه بودن توده سرمای پس از بارش برف، از هلال احمر و دیگر نهادها خواست تا اردوگاه‌های راهیان نور و کانکس‌های موجود در پارک شاهد شهر کرمانشاه را برای اسکان احتمالی افراد در برف مانده آماده کنند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از کمبودن تعداد موتورهای برق خبازیهای شهر کرمانشاه انتقاد کرد و خواستار برنامه ریزی در راستای افزایش تعداد خبازی های مجهز به موتور برق شد.

وی ادامه داد: شهر کرمانشاه با داشتن هزار خبازی 220 موتور برق دارد.

وی در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان در صورت بارش برف شدید، این اقدام را در راستای افزایش میزان رضایتمندی شهروندان حائز اهمیت دانست.
 
رنجبر در ادامه  با اشاره به انتقاد عده ای از شهروندان از قطع برق در اثر بارش یک برف ساده، از مسئولین مربوطه خواست تا با اطلاع رسانی در رسانه‌ها در مورد افتادن دکلهای فشار قوی و تیرهای بتونی، مردم را در جریان اتفاقات رخ داده قرار دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، وصل ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.