کرمانشاه؛

اسکان اضطراری 200 نفر با کمک هلال احمر استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به بیش از 3500 هزار نفر در 72 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدرضا امیریان با اشاره به بارش شدید برفی که از اوایل روز جمعه (هشتم بهمن) آغاز شد، اظهار کرد: در این مدت به 3671 نفر از مردم استان در بخش‌های مختلف امدادرسانی کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از وقوع 16 مورد حادثه گرفتاری در کوهستان در این مدت نیز خبر داد و افزود: برای حدود 200 نفر نیز خدمات اسکان اضطراری داشتیم.

وی ادامه داد: این امدادرسانی‌ها شامل موارد مختلف از جمله رهاسازی خودروهای گرفتار در برف، امداد در کوهستان، انتقال افراد بیمار به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، توزیع بسته غذایی و ... بوده است.

به گفته این مسئول، در این مدت 12 نفر نیز با کمک هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

امیریان با بیان اینکه طی 72 ساعت گذشته 60 تیم عملیاتی، 50 دستگاه آمبولانس و ... پای کار بودند، یادآوری کرد: در این مدت 725 نفر روز خدمات ارائه شده است.

وی اظهار کرد: به زودی با مساعد شدن شرایط جوی، بالگرد هلال احمر نیز برای دو عملیات انتقال یک مادر باردار در سرفیروزآباد و کمک رسانی به چهار فرد گرفتار در کوه‌های "پرآو" به پرواز در می‌آید.

مدیرعامل جمعیت هلال با اشاره به فعالیت 25 پایگاه ثابت، سیار و موقت هلال احمر در نقاط مختلف استان، اظهار کرد: 350 نفر نیروی امدادگر، نجات‌گر و پرسنل هلال احمر در این پایگاه‌ها به مردم ارائه خدمات می‌دهند.

امیریان یادآوری کرد: آماده‌باش ما برای این روزهای برف و کولاک همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.