فرماندار سرعین گفت: 35 طرح تولیدی و اقتصادی این شهرستان با 200 میلیارد ریال هزینه در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، عاطف ناصری افزود: این طرح ها شامل 10 طرح دهیاری ،2 مدرسه ، یک مجتمع آبدرمانی،2 واحد دامداری و یک طرح شهرداری است که با افتتاح آن برای 50 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی از فعال شدن 11 واحد تولیدی سرعین در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: این طرح های تولیدی از سال های قبل به صورت راکد رها شده بود که با عنایت و توجه دولت و مسئولان استانی فعال شدند.

فرماندار سرعین اضافه کرد: سه طرح گردشگری از جمله کمپ گل دشت، بازارچه و طرح بزرگ شهریار و بازار آدینه از جمله طرح های گردشگری هستند که با پیگیری استاندار اردبیل مشکل آنها رفع شد و چندین طرح تولیدی از قبیل 2 طرح دامداری ،سه طرح مرغداری و یک طرح گلخانه ای از جمله طرح هایی هستند که در دولت تدبیر و امید با ارایه تسهیلات بانکی فعال شدند.

ناصری از اجرای طرح موج های آبی در سرعین خبر داد و گفت: این طرح که نمونه آن در تبریز و مشهد هم اجرا شده در این شهر با اخذ مجوز لازم عملیاتی می شود.

وی با اشاره به احداث مجتمع بین راهی در سرعین افزود: این طرح هم توسط بخش خصوصی اجرا شده و قرار بود در دهه فجر به بهره برداری برسد اما بعلت نامساعد بودن هوا افتتاح آن به تعویق افتاد و ان شاالله در اول فرودین شاهد افتتاح آن در این شهر خواهیم بود.

وی افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان سرعین را یادآور شد و گفت:در دولت تدبیر و امید علاوه بر فعال شدن طرح های راکد در راستای اقتصاد مقاومتی شاهد سرمایه گذاری های بخش خصوصی در بخش گردشگری هستیم و برای رونق و توسعه اقتصادی و اشتغال زایی آماده ایم امکانات لازم را در اختیار سرمایه گذاران برای اجرای طرح های اشتغالزایی قرار بدهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.