رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: به مناسب فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی در تمام نقاط استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل افزود: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در استان اردبیل پیش‌بینی شده است که نخستین روز از این دهه یعنی 12 بهمن ماه و لحظه ورود امام خمینی(ره) به ایران از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز تدارک دیده شده است.

وی گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس سطح استان اردبیل با حضور مسئولان، زیارت قبور مطهر شهدای والامقام در سطح استان اردبیل، رژه موتورسوران و همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در اردبیل و دیدار مسئولان استانی و اعضای ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه اردبیل از برنامه‌های حائز اهمیت برای 12 بهمن است.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل از برگزاری یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورده و ما هم‌اکنون وظیفه داریم که از انقلاب و ارزشهای آن دفاع کنیم، چرا که این انقلاب به آسانی به دست نیامده ولی چون با هدف و انگیزه الهی صورت گرفته تا به امروز تداوم داشته و هر روز نیز پربارتر خواهد شد.

حجت الاسلام نظرپور با بیان این‌که دستاوردهای انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بی‌شمار است، افزود: انقلاب اسلامی ابران سبب شده که مظلومان جهان بتوانند به حاکمان زورگو و ظالم اعتراض کرده و خواسته‌های خود را محقق سازند که در رابطه با انقلاب اسلامی ایران نیز رژیم پهلوی اسیر فرزندان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) شد و به برکت پیروزی این انقلاب اسلامی، دین مبین اسلام در کشور فراگیر شده و در منطقه از انزوا خارج شد.

وی گفت: در حوزه معنویت و اخلاق نیز بزرگترین تحول روحی در بین مردم انقلاب اسلامی ایران پدیدار شده و یکی از برکات ویژه انقلاب اسلامی این بوده است که یک تحولی در بین مردم ایران به وجود آمده و ملت ایران شجاعت به دست آوردند و امروز شاهد هستیم که در مقابل هر کسی که به این کشور چپ نگاه کند ایستادگی و برخورد می‌کنند.

حجت الاسلام نظرپور بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران دارای استقلال سیاسی شد و به برکت پیروزی این انقلاب دست کشورهای غربی و شرقی و سایر قدرتهای جهان از این کشور کوتاه شده و مردم اجازه ندادند که ابرقدرتهای جهانی در سرنوشت مردم ایران دخالتی داشته باشند.

وی بیان کرد: اکنون وظیفه سنگینی بر دوش ما واقع شده، چرا که باید تلاش کنیم این میراث ماندگار و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران را با تمامی وجود حفظ کردهدر راستای محرومیت‌زادیی ملت ایران و توسعه علمی و فناوری کشور گامهای اساسی برداریم تا وابستگی ما به کشورهای خارجی به طور کامل قطع شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.