معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد گفت: برف روبی و بازگشایی محورهای ارتباطی این شهرستان براساس اولویت درحال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ کورانی فر گفت: باتوجه به ریزش برف در2 روز گذشته دراین شهرستان اکیپ های راهداری، هلال احمر و پلیس راه درمحورهای اصلی مستقر و کار امداد رسانی و بازگشایی محورها را برعهده داشته و هم اکنون هیچ راه اصلی بروجرد مسدود نیست.

وی افزود: محور بروجرد - اراک و گردنه زالیان از نقاط برف گیر و حادثه خیز بوده که با تلاش اکیپ های مستقر تردد به کندی انجام شده اما هیچ گونه مشکلی در این محورها وجود ندارد و برخلاف شایعه پراکنی شبکه های مجازی این محور مسدود نشده است.

معاون استاندار لرستان وفرماندار ویژه بروجردگفت: به دلیل بارش برف سنگین راه روستایی 34 روستا در دو بخش مرکزی و اشترینان این شهرستان مسدود که با همکاری راهداری، اکیپ های ارتش و سپاه شهرستان بازگشایی شدند ولی به دلیل ادامه بارش تردد در آنها به سختی صورت می گیرد.

کورانی فر افزود: کار بازگشایی محورهای روستایی بخش اشترینان برعهده تیپ 24 بعثت، منطقه کوهستانی ورکوه برعهده قرارگاه خاتم الانبیا، روستاهای شمال بروجرد توسط شهرداری و روستاهای محور بروجرد - اراک توسط پادگان مهندسی ارتش بازگشایی و امداد رسانی شده اند.

وی گفت: مدارس این شهرستان به دلیل کاهش دما و بارش برف درهردو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شده است.

فرماندار بروجرد افزود: خوشبختانه بارش برف در این شهرستان هیچ گونه حادثه ای به دنبال نداشته ولی انتظار می رود رانندگان به هنگام لغزنده بودن جاده و ریزش برف به زنجیر چرخ مجهز و از سفر غیر ضروری اجتناب کنند .

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.