رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله گفت: راه ارتباطی 100 روستای این شهرستان که بدلیل بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ملکی گفت: عملیات باز گشایی راه این تعداد روستا توسط نیروهای راهداری، شهرداری، بخش خصوص و نیروهای مردمی انجام شده است.

وی با اشاره به وجود کولاک به عنوان مانعی برای انجام عملیات بازگشایی، افزود: کولاک شدید مجداد راه های ارتباطی بازگشایی شده را مسدود می کند.

ملکی با بیان اینکه روستاهای باقی مانده عمدتا مربوط به دهستان بستام و قلایی هستند گفت: تلاش نیروهای راهداری بر این است که تا ظهر امروز عملیات بازگشایی راه های ارتباطی دهستان بستام پایان یابد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله با اشاره به حجم وسیع کار و کمبود نیرو و امکانات افزود: عملیات بازگشایی روستاهای منطقه قلایی حداقل 2 روز به طول می انجامد.

گفتنی است، از نیمه های شب پنجشنبه بارش برف در شهرستان سلسله آغاز و منجر به مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 150 روستای شهرستان شد، به گفته کارشناسان هواشناسی میزان بارش برف در برخی ارتفاعات شهرستان به یک متر هم می رسد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.