نماینده ولی‌فقیه در استان در بازدید از کارخانه تولید ژلاتین حلال گفت : جلوگیری از واردات محصولات مشکوک به حرام، مصداق بارز نهی از منکر است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  افزود : با توجه به گستردگی مسئله و این‌که ژلاتین در صنایع مختلفی از جمله داروسازی و لبنی کاربرد دارد، حمایت از تولیدِ نوعِ حلال آن از بزنگاه‌های نهی از منکر به حساب می‌آید و شرعاً همه موظف به جلوگیری از ورود نوعِ حرامِ ژلاتین به کشور هستیم.

بازدید امام جمعه قزوین از کارخانه تولید ژلاتین حلال

وی اضافه کرد : همه موظف هستیم تا با حمایت از واحدهای تولید کننده ژلاتینِ حلال در کشور، استفاده از محصول حلال را در کشور ترویج  دهیم و  زمینه‌های اشتغال هر چه بیشتر را نیز فراهم کنیم .

رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی ژلاتین حلال هم در این دیدار گفت :ژلاتین از جمله محصولات مهم و استراتژیک است که در صنایع مختلف از جمله صنعت داروسازی، صنایع غذاسازی (لبنیات، نوشابه ها، شکولات و شیرنی)، نظامی و کاغذ به کار می‌رود و جایگزینی هم ندارد.

بازدید امام جمعه قزوین از کارخانه تولید ژلاتین حلال

 ناصر رقابی با بیان اینکه استحصال این محصول از پوست خوک است  افزود : در این کارخانه ژلاتین از استخوان و پوست گاو  تولید می شود.

رقابی با بیان اینکه این شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان هم به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: ما به دست توانمند کارشناسان و متخصصان داخلی به تکنولوژی تولید ژلاتین از صفر تا صد دست یافته‌ایم.

بازدید امام جمعه قزوین از کارخانه تولید ژلاتین حلال

رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی ژلاتین حلال گفت : فرایند تولید ژلاتین خوکی به دلیل این‌که یک پنجم کمتر از نوع ژلاتین گاوی زمان می‌برد، بسیار ارزان‌تر به بازار عرضه می‌شود و چون این شرکت ژلاتین گاوی تولید می‌ کند ، به لحاظ قیمت تمام شده نمی‌تواند با محصول وارد شده رقابت کرد .

 وی از مسئولان خواست تا از ورود ژلاتین مشکوک به خوکی که با قیمت بسیار ارزان وارد کشور می‌شود، جلوگیری کنند.

محصول این شرکت نشان حلال داخلی دریافت کرده‌ است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام چطور میتونم ژلاتین حلال بخرم چون تو مغازه میری میگن حلالن ولی ولی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
زنده باد ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
مختاری
۱۲:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
از کجا میتونیم تهیه کنیم؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدهید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام،چطور میتونیم ژلاتین این شرکت رو خریداری کنیم؟
آخرین اخبار