همزمان با دهه مبارک فجر، 11 پروژه بهداشتی و درمانی در استان چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی می شود.

11 پروژه بهداشتی و درمانی در دهه فجر کلنگ زنی می شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی ساخت 11 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های شهرکرد، اردل، بروجن، سامان و کیار همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

مرتضی هاشم زاده افزود: این طرح ها شامل پایگاه سلامت فاطمیه بروجن، ستاد شبکه بهداشت و درمان سامان، خانه پزشک سامان، پایگاه بهداشتی درمانی ابوذر سامان، خانه بهداشت کاهکش، خانه بهداشت مارکده، خانه پزشک سودجان، کلینیک تخصصی رسالت شهرکرد، مرکز شهری اردل و مرکز مشاوره و آزمایشگاه و ستاد شبکه کیار می باشد.

وی ادامه داد: همچنین در این دهه، 25 پروژه بهداشتی و درمانی شامل پایگاه اورژانس، خانه بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان های اردل، شهرکرد، لردگان، کوهرنگ، فارسان، کیار و بروجن به بهره برداری می رسد.

هاشم زاده اضافه کرد: در دهه فجر امسال موزه پزشکی و نمایشگاه دائمی سلامت در بروجن هم راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: غبار روبی گلزار شهدا، جشن روز پرستار، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار، مانور امداد و نجات و تهیه و توزیع سی دی های آموزشی از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در دهه مبارک فجر می باشد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار