رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 197 تکنسین اورژانس و نیروی امدادی 115 در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرتضی هاشم زاده در مانور موتوری نیروهای امداد و نجات و 115 چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: در حال حاضر 197 تکنسین اورژانس در 16 پایگاه شهری و 28 جاده ای استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 19 دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس استان واگذار شده است افزود: از 59 دستگاه آمبولانس 115 موجود در استان 31 دستگاه فرسوده هستند.

هاشم زاده، عملکرد نیروهای امدادی استان را مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: میانگین مدت زمان حضور آمبولانس های اورژانس در محورهای مواصلاتی استان 8 دقیقه و در جاده های شهری 10 دقیقه می باشد که از میانگین کشوری 2 دقیقه کمتر است.

وی با بیان اینکه 6 پایگاه اورژانس با کمک خیرین حوزه سلامت در استان ساخته شده است ادامه داد: 10 پایگاه دیگر نیز با کمک این خیرین در حال احداث می باشد.

هاشم زاده افزود: در 9 ماهه اول امسال 22 هزار و 926 مأموریت توسط نیروهای امدادی استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار