در مجموع بیش از 3500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از سوی بانک ها به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شده است‌ .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از پرداخت بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در این استان خبر داد.

حسن مونسان افزود: از ابتدای امسال تا امروز 2 هزار و 549 پرونده پرداخت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل این استان معرفی شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید به 672 واحد تولیدی استان سمنان از سوی بانک‌های این استان تصریح کرد: مجموع تسهیلات اعطا شده در این بخش از سوی بانک‌های استان سمنان سه هزار و 532 میلیارد ریال بوده است.

مونسان با اشاره به وضعیت بررسی دیگر پرونده‌های پرداخت تسهیلات رونق تولید در این استان افزود: 109 پرونده تسهیلات رونق تولید نیز در مرحله پایانی پرداخت قرار داشته  به زودی تسهیلات لازم به این واحدها پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد 332 نفر از متقاضیان اخذ تسهیلات رونق تولید در استان سمنان نیز از اخذ این تسهیلات و ادامه فرایند دریافت تسهیلات رونق تولید انصراف داده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات مصوب در سفر وزیر امور اقتصادی و دارائی به استان سمنان از پرداخت چهار مورد از این تسهیلات خبر داد و اظهار داشت: بانک‌های صنعت و معدن، سپه و تجارت این تسهیلات را پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات برای مصوبات حوزه کشاورزی در این سفر پرداخت شده است از پیگیری برای اعطای تسهیلات مصوب در این سفر برای بخش معدن این استان خبر داد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار