۹۱۳ پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین در نشست با خبرنگاران گفت :  برای اجرای این طرح ها  ۴۸۶ میلیارد تومان هزینه شده است .

افتتاح ۹۱۳ پروژه در دهه فجر

 بگفته همتی با افتتاح این پروژه‌ها برای هزار و ۶۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

به گفته استاندار قزوین از مجموعه ۹۱۳ طرح قابل افتتاح دهه فجر،  ۶۷۸  طرح دولتی و  ۵۰ طرح با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده است.

فریدون همتی افزود : ۱۸۵ طرح هم جزء پروژهای مشارکتی است.

به گفته استاندار قزوین علاوه بر پروژه های قابل افتتاح دهه فجر ، در این دهه 3 هزار و 171 واحد مسکونی در نقاط شهری و روستایی به بهره برداری می رسد.

فریدون همتی با بیان اینکه مسجد نبی و مسجد شیخ الاسلام پایگاه های مردمی شهر قزوین در شکل گیری انقلاب اسلامی بودند افزود : در روز ۱۲ بهمن ، اجتماع بزرگ در مسجد شیخ الاسلام برگزار می شود.

استاندار قزوین در ادامه گریزی به اقدامات دولت در استان زد و گفت : از ابتدای امسال تا اول دی ماه پانزده هزارو ۸۶۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

فریدون همتی با بیان اینکه از این تعداد نه هزارو ۸۹ نفر بیمه شده جدید تامین اجتماعی هستند افزود :چهار هزار ۴۰۰ نفر از این افراد طریق کاریابی ها به بنگاه های اقتصادی معرفی شده اند.

استاندار با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان در تابستان سال گذشته  ۱۱/۷ بوده است افزود: نرخ بیکاری در تابستان امسال به ۱۱/۶کاهش یافته است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه اقتصاد درون زا و برون گرا در قزوین محقق شده است ،  صادرات چهارصد و ۸۰ میلیون دلار کالا از استان در پسا برجام را مصداق این موضوع دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار