پرونده الکترونیک به زودی در تامین اجتماعی استان راه اندازی می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان به خبرنگاران گفت  : با اجرایی شدن این طرح ،  برای ارائه خدمات به بیمه شدگان دیگر نیازی به  پرونده دستی نیست .

راه اندازی پرونده الکترونیک در تامین اجتماعی

وی،  نارضایتی مراجعه کننده ، طولانی بودن مدت پاسخگویی برای اخذ و انجام فعالیت های بیمه ای، ارجاع مجدد و امکان فرسودگی پرونده را از ضروریات اجرای طرح  پرونده الکترونیک برشمرد.

نصیری ،  بازرسی الکترونیک را از دیگر برنامه های تامین اجتماعی  بیان کرد و گفت :  با اجرایی شدن این طرح ، گزارش کاغذی حذف خواهد شد .

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت : در این پروژه علاوه بر اینکه برنامه بازرسی به روز خواهد بود ، نیاز به ثبت گزارش دستی نیست .

نصیری به شماره (اس.اس.ان) , نام نویسی متمرکز اشاره کرد و گفت : 710 هزار و 934 شماره به بیمه شدگان اختصاص داده شده است .

وی گفت : بخشودگی جرائم  کارفرمایان از دیگر برنامه های تامین اجتماعی است که مرحله دوم آن  از 19 دی آغاز شده است و تا 19 فروردین ادامه دارد .

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت : کارفرمایان  400 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند.

نصیری در ادامه از بهره برداری از  ساختمان اداره کل و مدیریت درمان  تا دوماه آینده خبر داد.

وی گفت : از ابتدای امسال 10 هزار و 20 نفر بیمه شده اند و متوسط مقرری بگیران بیمه بیکاری هم 8 هزار نفر است .

نصیری گفت : طرح ساختار نوین شعب در چهار شعبه تاکستان ,آبیک ,محمدیه و بویین زهرا و در سه بخش مستمری بگیران ,نام نویسی و بیمه شده ها سال آینده  اجرا خواهد شد .

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد کارها در تامین اجتماعی برون سپاری شده است ، افزود : امروز برای دریافت فیش بیمه شده ها نیازی به مراجعه حضوری نیست  و می توان آن را به صورت الکترونیکی دریافت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.