مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آمار حوادث در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح استان اصفهان 50 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش امروز در جلسه بررسی الزامات مصرف آب و انرژی در صنایع استان اصفهان، اظهار کرد: در زمینه طرح‌های ایمنی و مصرف بهینه انرژی با حضور مسؤولان ایمنی و فنی واحدهای صنعتی استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های صنعت آب، گاز، برق و انرژی تشکیل شد.

وی بر ضرورت اجرای طرح‌های ایمنی در صنایع با هدف پیشگیری و کنترل به موقع حوادث محتمل توسط واحدهای صنعتی تأکید و اعلام داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: باید مدیریت ایمنی و فنی صنایع ضمن شناسایی مخاطرات محتمل در حوزه فعالیت نسبت به تهیه طرح ایمنی و سناریوهای عملیاتی جهت هریک از حوادث از جمله حریق اقدام نمایند.

وی بر ضرورت نصب لوازم کاهنده مصرف آب در صنایع مصرف بهینه آب، برق و گاز تأکید کرد و گفت: با انجام به موقع طرح‌های ایمنی در صنایع، آمار حوادث در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح استان اصفهان 50 درصد کاهش داشته است.

شیشه فروش با اشاره به محدودیت منابع آبی در استان اصفهان گفت: تمام مشترکان از لوازم کاهنده مصرف و به خصوص مصرف بهینه آب استفاده کنند؛ تمام واحدهای صنعتی مشکلات و چالش‌ها را بررسی کنند و با استفاده از پساب، مصرف بهینه را در صنایع به ویژه در صنایع بزرگ نهادینه کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.