جامعه ورزشی استان اصفهان همگام با سایر اقشار مردم دیار نصف جهان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، مسوولان، مدیران ورزشی و ورزشی نویسان اصفهان صبح امروز (جمعه) به نمایندگی از سایر جامعه ورزشی این استان با حضور در حوزه انتخاباتی مستقر در میدان امام  همگام با سایر ایرانیان، نهمین رئیس جمهور کشور را برگزیدند.

حضور این قشر در میدان نقش جهان اصفهان با حرکات نمایشی ورزشکاران بویژه رزمی‌کاران همراه بود که جلوه‌ای خاص به این میدان تاریخی بخشید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: رای دادن حق مردم است، اما اهمیت این حق هنور شناخته نشده است و زمانی قدر آن مشخص می‌شود که این حق گرفته شود، آنگاه خواهید دید همه افرادی که رای نداده‌اند، معترض خواهند شد و آن را مطالبه خواهند کرد.

سیدمهدی صدری تصریح کرد: امیدوارم همانگونه که امروز جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، مسوولان، مدیران ورزشی و ورزشی‌نویسان اصفهان در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کردند، همه اقشار مردم نیز حضور پررنگی در انتخاب رئیس جمهور آینده داشته باشند.

فرایند رای‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مردم از بین مسعود پزشکیان با کد ۲۲ و سعید جلیلی با کد ۴۴، یکی را بعنوان نهمین رییس جمهور راهی ساختمان پاستور می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار