تیم فوتبال استقلال بازی خود در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را در 19 بهمن برگزار خواهد کرد.

/// اصلاح شد//علی موسوی: فقط با حضور هواداران السد را می بریم/ استقلال تاکتیک خاصی نداردعلی موسوی، بازیکن سابق تیم استقلال در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: استقلال تقریبا در بازیهای خود نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند و تا وقتی ندانند که بازی 90 دقیقه است در آخر بازی را یا واگذار کرده و یا مساوی می کنند. این تیم از خرید بازیکنان تا انتخاب مدیرعامل دچار ضعف است و این ضعف با رفتن منصوریان درست نخواهد شد و همین‌گونه می‌ماند.

وی در خصوص دیدار با الاسد قطر گفت : بین حرف زدن تا عمل کردن خیلی تفاوت است این که منصوریان می‌گوید ما برنده هستیم باید در بازی ثابت کند نه در حرف زدن، اگر تیم ملی هم در آزادی با هواداران زیادی بخواهد بازی کند قطعا برزیل را هم می‌برد و نیازی به تاکتیک نیست . در تیمی مثل استقلال نباید حواس بازیکنان به هواداران پرت شود و که موجب واگذاری نتیجه به حریف شود، درست است که استقلال از نظر تاکتیک خیلی ضعیف‌تر از السد است اما این را هم بدانید که السد مقابل استقلال قطعا محتاط‌تر بازی خواهد کرد. استقلال فقط باید مراقب ژاوی باشد که از تجربه بالایی برخوردار است. استقلال فقط با حضورهواداران می‌تواند از سد السد عبور کند چون از لحاظ تاکتیکی در بازی هایش چیزی به نمایش نگذاشته است.

موسوی در خصوص سرمربیگری علیرضا منصوریان گفت : مربیگری در تیم استقلال به صورت چرخشی شده است بین منصوریان،قلعه‌نویی و مظلومی تا وقتی‌که این رفتا در استقلال برقرار است نمی‌توان گفت استقلال تیم خوبی می‌شود، به نظر من استقلال نیاز به مربی خارجی دارد تا یک مربی ایرانی، اگر مربی خارجی به این تیم اضافه شود بیشتر مشکلات این تیم حل خواهد شد اگر فکر کنید منصوریان برود و یک مربی ایرانی بیاید باز همین شیوه باخت ادامه خواهد داشت و چیزی در این تیم درست نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار