اصفهان؛

اجرای پويش ملی «چله انقلاب اسلامی» همزمان با سراسر کشور در کاشان

پويش ملی «چله انقلاب اسلامی» به‌مناسبت ایام الله دهه فجر همزمان با سراسر کشور در دارالمومنین کاشان به‌عنوان معدود شهرستان‌های برگزارکننده همردیف با مراکز استان برگزارمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجری برنامه‌های پويش ملی «چله انقلاب اسلامی» در کاشان،  در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:این پویش ملی با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه‌ها وتشکل‌های انقلابی و مردمی ويژه بزرگداشت سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي برگزار می‌شود.

روح‌الله توکلی، با تاکید بر اجرای پويش ملی «چله انقلاب اسلامی» با محوريت شبكه جوانان رضوي،گفت: معرفي كامل اهداف و دستاوردهاي آن واقعه عظيم در سراسر كشور و به صورت چرخشي در شهرهاي منتخب از تاريخ 30ديماه تا سالروز پيروزي انقلاب اسلاميبا همت و توان مجموعه‌ها و تشكل‌هاي انقلابي و با حضور همه اقشار مردم هدف از اجرای این پو یش ملی است.

وی، با تاکید بر اینکه ‌ کاشان از معدود شهرستان‌های عهده‌دار اجرای برنامه‌های این پویش ملی است تصریح‌کرد: موسسه خادمین فرهنگی حضرت رضا(ع) در کاشان که در دهه کرامت نیز مجری برگزاری جشن‌های ملی زیر سایه خورشید به‌عنوان تنها شهرستان برگزار کننده همزمان با سایر مراکز استان‌ها در سراسر کشور است با همکاری دیگر تشکل‌ها و اقشار مردمی و فعالان فرهنگی مجری این پویش ملی در این شهرستان است.

به‌گفته‌وی،این پویش در کاشان با 2 برنامه‌ عمومی و طرح‍‌‌ دانش‌آموزی با همکاری موسسات، تشکل‌های فرهنگی، مردمی و فعالان فرهنگی در کاشان و شهر برزک از توابع این شهرستان برگزار می‌شود.

مجری برنامه‌های پويش ملی «چله انقلاب اسلامی»در کاشان،اظهارداشت:برنامه‌های عمومی با همکاری فعالان فرهنگی بعد از نماز مغرب و عشا روز سه‌شنبه 19بهمن در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر برزک برگزار می‌شود.

توکلی،سخنرانی حجت‌الاسلام مستشاری،معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها را از برنامه‌های عمومی کاشان یادآورشد و گفت:تقدیر از خانواده مدافع حرم شهید طهماسبی، خانواده شهید اکبر نقاده از شهدای انقلاب دو شخصیت تاثیرگذار و فعال فرهنگی شهر برزک از دیگر برنامه‌های عمومی کاشان است.

وی،افزود: طرح دانش‌آموزی نیز در کاشان با همکاری مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در قالب «جُنگ دانش‌آموزی انقلاب» ساعت 10 صبح روز شنبه 16 بهمن در کانون الزهرا(س) کاشان اجرامی‌شود.

توکلی،با اشاره به حضور 400 دانش آموز کاشانی از گروه سنی 14 تا 15 سال در این برنامه افزود: سخنرانی مجری کارشناس حجت‌الاسلام مهدیزاده، تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم بویژه شهید احمدی به‌عنوان پدر دو دانش‌آموز، تجلیل از شهید 15 ساله «محسن دیلم» به نمایندگی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه و اجرای گروه سرود شهید نقاده با دو سرود مدافع حرم و انقلاب از جمله برنامه‌های «جُنگ دانش‌آموزی انقلاب» در کاشان است.

وی، در ادامه در تشریح محوریت و رویکرد موضوعی برنامه‌های پو یش ملی چله انقلاب در سراسر کشور خاطرنشان‌کرد: این پویش ملی در چهار محور برنامه‌های عمومی، نشست‌های تخصصی، طرح‍‌‌ دانش‌آموزی و طرح فضای سایبری در سراسر کشور و با رو یکرد موضوعی دستاوردهای انقلاب اسلامی، بزک پهلوی و اعتماد به آمریکا اجرامی‌شود.

به‌گفته‌وی، برنامه‌های عمومی با رویکرد حس تعلق خاطر و امید به انقلاب اسلامی، پاسداشت انقلابی اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب و مخاطب عموم مردم با اولویت جوان به صورت برنامه محور و شاخص در سطح شهر در یکی از مراکز عمومی برگزارمی‌شود.

مجری برنامه‌های پويش ملی «چله انقلاب اسلامی» در کاشان، نشست‌های تخصصی را با رویکرد تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ، انسجام، همبستگی و تقویت بنیه بصیرتی جبهه

خودی انقلاب و مخاطب مدیران تشکل‌ها فعالان فرهنگی شهر یا استان اجراکننده طرح برشمرد.

توکلی،در پایان اجرای طرح‍‌‌های دانش‌آموزی را نیز با رو یکرد فعال شدن‌نسبت به تعامل با مخاطب، ایجاد حس و نگاه مثبت ارتباط با انقلاب اسلامی و نقش آفرین بودن در ساخت آینده آن دانست و گفت: طرح فضای سایبری با رویکرد احصا و دسته‌بندی شبهات محوری در فضای مجازی و تولید محوصلات فرهنگی در مقابله با جبهه معاند برای عموم مردم بویژه جوانان برگزارمی‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار