اجرای برنامه‌های عمومی پويش ملی «چله انقلاب اسلامی» در قالب نشست مردمی با آیین تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم طهماسبی و شهید اکبر نقاده از شهدای انقلاب در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر برزک از توابع کاشان پیوندخورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این نشست مردمی که با حضور گسترده و استقبال خوب مردم متعهد، متدین و انقلابی شهر برزُک برگزارشد در ابتدا از پدر شهید طهماسبی که دو فرزند پسر یک و نیم ساله و پنج ساله از خود به یادگار گذاشته و خانو اده شهید اکبر نقاده از شهدای انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری،معاون آموزش و تبلیغ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، امام جمعه و بخشدار شهر برزک و دیگر مسوولان اجرایی و فرهنگی این شهر تجلیل شد.

پخش کلیپ سرود ولایت و سخنان مقام معظم رهبری در مورد انقلاب و جوانان، سخنرانی

تحلیلی و روشنگری حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری،معاون آموزش و تبلیغ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها با موضوع انقلاب و مقایسه تاریخ سیاسی انقلاب و تاریخ اسلام در زمان پیامبر (ص) و امیرالمومنین(ع) از دیگر بخش‌های این نشست مردمی بود.

برنامه های عمومیپويش ملی «چله انقلاب اسلامی» در قالب نشست مردمی با

اجرای گروه سرود نوجوانان شهر برزک و تقدیر از دو شخصیت تاثیرگذار و فعال فرهنگی شهر برزک، آیین آغاز به ساخت عملیات عمرانی توسعه مسجد صاحب الزمان(عج) به همت بانی خیّر حاج آقا موذن و ضیافت شام پیروزی انقلاب اسلامی پایان یافت.

شایان ذکر است:اجرای برنامه‌های پويش ملی «چله انقلاب اسلامی»به‌مناسبت ایام الله دهه فجر همزمان با سراسر کشور در دارالمومنین کاشان به‌عنوان معدود شهرستان‌های برگزارکننده همردیف با مراکز استان در قالب دو برنامه جُنگ دانش‌آموزی و برنامه عمومی نشست مردمی برگزار‌شد.

برنامه‌های عمومیپويش ملی «چله انقلاب اسلامی» در قالب نشست مردمی با همکاری همکاری موسسه خادمین حضرت رضا(ع) در کاشان و کانون فرهنگی هنری منجی مسجد صاحب الزمان (عج) شهر برزک از توابع کاشان شامگاه سه‌شنبه 19 بهمن در این مسجد برگزار ‌شد.

برنامه‌های پویش ملی چله انقلاب در سراسر کشور با هدف معرفي كامل اهداف و دستاوردهاي این واقعه عظيم در چهار محور برنامه‌های عمومی، نشست‌های تخصصی، طرح دانش‌آموزی و طرح فضای سایبری با محوريت شبكه جوانان رضوي و رویکرد موضوعی دستاوردهای انقلاب اسلامی، بَزک پهلوی و اعتماد به آمریکا به صورت چرخشي در شهرهاي منتخب از تاريخ 30ديماه تا سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در حال برگزاری است.

این پویش در سراسر کشور با همکاری و همت و توان مجموعه‌ها و تشكل‌هاي انقلابي و با حضور اقشار مردمی اجرامی‌شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.