90 میلیارد تومان طرح در دهه فجر در شهرستان فسا به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرمی فرماندار ویژه فسا با بیان این که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی است ادامه داد: امسال در دهه فجر بیش از 150 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان فسا اجرا خواهد شد.

 
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا در ادامه از افتتاح و بهره برداری از 67 طرح با اعتبار 90 میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: این طرح ها شامل طرح های بهداشتی و درمانی، آموزشی و عمرانی در زمینه های راه سازی، گازرسانی و مسکن است.
 
کرمی با اشاره به سفر استاندار فارس در 18 بهمن ماه ‌هم گفت: در این روز شهرستان فسا میزبان نماینده عالی دولت به همراه تعدادی از مدیران ارشد استان برای افتتاح و بهره برداری از 8 طرح عمرانی شامل سه طرح راه سازی، افتتاح ساختمان نگارخانه فسا، بهره برداری از درمانگاه خیرساز فرهنگیان فسا، افتتاح و بهره برداری از سه طرح گازرسانی به 9 روستا با اعتبار 70 میلیارد تومان و همچنین در همان روز کارخانه قند فسا پس از دو سال تعطیلی مجددا با حضور استاندار فعالیتش را شروع خواهد کرد .
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا افزود: استاندار فارس پس از افتتاح طرح های دهه فجر در جلسه شورای اداری شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه بررسی طرح‌های شاخص نیمه‌تمام، اشتغال، بهداشت و درمان، آموزش، وضعیت گردشگری، بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی و مشکلات کشاورزان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان به منظور بررسی در سفر استاندار فارس محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار