به مناسبت دهه مبارک فجر، 3 طرح كاربردی در حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر كوروش عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: ساخت این سه طرح در راستای رعایت سیاست اقتصاد مقاومتی و با صرفه جویی حداكثری در منابع انجام شده و می تواند تاثیرات مثبت فراوانی در ارتقای سطح رفاهی و آموزشی دانشجویان این دانشگاه داشته باشد.


وی یكی از این طرح ها را بهره برداری از خوابگاه 80 واحدی حضرت احمدبن موسی(ع) 2 نام برد و افزود: این خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه در پردیس صدرا با زیربنایی به مساحت 3 هزار و 380 مترمربع و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان، برای استفاده خانوادگی دانشجویان متاهل طراحی و تجهیز شده است.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به خانه راه اندازی فرهنگ دانشجو به عنوان دومین طرح قابل افتتاح در ایام دهه فجر امسال، ادامه داد: خانه فرهنگ دانشجو با اعتباری بیش از 220 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشكی شیراز ایجاد و تجهیز شده و دارای 6 اتاق با بیش از ۱۳۰ مترمربع زیربنا ویژه دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشكی شیراز است.
 
دکتر عزیزی این خانه فرهنگ را نخستین خانه فرهنگ دانشجو در دانشگاه های علوم پزشكی كشور، معرفی کرد و گفت: طراحی این ساختمان به‌ صورت اداری و دانشجویی انجام شده و هر كانون دارای فضای اختصاصی، سالن كنفرانس، كافی نت، اتاق مخصوص صدابرداری و واحد سمعی و بصری مجهز، است.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه، در خصوص سومین طرح آماده افتتاح در ایام دهه فجر، بیان کرد: در این ایام همچنین شاهد گشایش زمین چمن جدید خوابگاه پسرانه شهید دستغیب هستیم.
 
او ادامه داد: این زمین چمن مصنوعی از امكانات ورزشی خوابگاه شهید دستغیب محسوب می شود و با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان، به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار