همزمان با دهه فجر؛

برگزاری مهمانی لاله ها در گلزار شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر مهمانی لاله‌ها در ۷۵ گلزار شهید برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سردار هاشمی،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران قم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سی و هفتین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: خوشبختانه نسل چهارم انقلاب اسلامی توانسته از کسانی که در راه انقلاب فداکاری کرده‌اند و جان خود را در راه انقلاب داده‌اند بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر تقدیم شهدای بی‌شمار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد: سرمنشأ آغاز انقلاب فیضیه قم بود و عزیزانی مانند مفتح، بهشتی، مطهری، دستغیب وغیره در کنار امام راحل جرقه آغازین انقلاب را زدند و نهضتی شروع کردند که به تشکیل دولت اسلامی ختم شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خاطرنشان کرد: امروزه دشمن تمام موانع را با پول برمی‌دارد که در این شرایط باید هوشیاری و بیداری مردم بیش از گذشته باشد تا عواملی که در این چند سال مانند داعش به‌وجود آمده نتوانند به خواسته خود برسند و به اقدامات وحشیانه خود پایان دهند. نخستین شهید ملی قم آیت‌الله سعیدی است که در سال49 بر اثر شدت شکنجه‌ها در زندان به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه در استان قم 100 شهید انقلاب اسلامی و 104 آزاده انقلاب اسلامی داریم، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای با دستگاه‌های اجرایی تصمیم گرفتیم که برنامه‌ای با عنوان میهمانی لاله‌ها در دهه فجر برگزار کنیم که شامل غبارروبی و گلباران 75 مزار شهدای شهری و روستایی قم و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

هاشمی با اشاره به غبارروبی مزار شهدا، غبارروبی کردار و اخلاق ماست افزود: ما مدیون شهیدان هستیم و تمام مسئولان موظف هستند که از شهدا تقدیر و تشکر کنند. برنامه مهمانی لاله‌ها پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه با حضور ائمه جمعه قم و مردم انقلابی شهر و روستاهای استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار