اصفهان؛

برتری پرگل شهرداری کاشان مقابل داماش گیلان

تیم شهرداری کاشان از چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشوردر خانه به پیروزی پرگل مقابل تیم داماش گیلان دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این دیدار که عصر امروزدر ورزشگاه امیرکبیر ‌کاشان برگزار شد تیم میزبان با نتیجه ٤بر صفر پیروز شد.
در این دیدار ابراهیم کوه افکن در دقیقه ١٧ و میثم فرزانه دقیقه 23، غلامرضا داوود وندی در دقیقه 80 و امیر نسایی در دقیقه 85 موفق به گلزنی شدند.
داماش گیلان در این بازی در حالی متحمل یک شکست سنگین شد که هدایت این تیم بر عهده هادی طباطبایی سنگربان سابق تیم ملی و استقلال تهران بود.
آبی پوشان اردبیل، داماش رشت، نفت نوین آبادان، شهرداری بندر عباس، بادران نوین تهران، شهرداری ماهشهر، پتروکیان شوشتر، شهرداری ارومیه، شهرداری فومن، شهید کریمی جویبار، استقلال آبی ب در کنار شهرداری کاشان تیم های حاضر در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تشکیل می دهند.
پس از پایان مرحله گروهی مسابقات در اوایل اسفند ماه امسال از هر یک از گروه های سه گانه، چهار تیم به دور دوم راه می یابند و تیم ها در دو گروه شش تیمی به مصاف هم می روند.
در پایان اردیبهشت ماه آینده تیم های اول هر یک از گروه های دوگانه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم سوم صعود کننده نیز با برگزاری دیدار پلی آف بین تیم های دوم گروه ها مشخص خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار