عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان خاطراتی از زمان ورود امام خمینی (ره) به میهن پرداخت.

کسید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه 12 بهمن مشحون از خاطره ورود امام به میهن اسلامی ما است، اظهار داشت: این خاطره آمیزه‌ای از یک نگرانی مختصر و از سوی دیگر امید و شوقی فراوان است.

وی با اشاره به اینکه این نگرانی مربوط می‌شد به این مسئله که با ورود امام خمینی(ره) به کشور چه مشکلاتی پیش خواهد آمد، ادامه داد: با آنکه همه مردم می‌دانستند با فرار شاه در 26 دی، نظام شاهنشاهی تقریبا فروریخته و آخرین لحظات عمر خودش را سپری می‌کند، اما یک نگرانی مختصری وجود داشت، چرا که ممکن بود این نظام در آخرین لحظات عمرش به هر کار غیرعاقلانه‌ای دست بزند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اما مسئله مهم‌تر شور و شوقی بود که با آمدن امام(ره) در مردم شکل گرفته بود، تصریح کرد: این شوق حاکی از آن بود که به زودی دسترسی به آزادی و نجات پیدا کردن از استبداد و خودکامگی محقق خواهد شد.

میرسلیم با بیان اینکه نمونه‌ای از این شور و شوق را در انضباط بسیار زیبای گروه‌های مختلف مردم هنگامی که خودشان را برای استقبال از امام آماده می‌کردند می‌بینیم، خاطر نشان کرد: همین شور و شوق و انضباط بود که بعد از 10 روز منجر به پیروزی انقلاب و آماده شدن برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار