مشاور سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: نفرات دعوت شده به اردوی بزرگسالان به دلیل محدودیت فضای تمرینی در 2 گروه مجزا تمرینات متفاوتی در مقایسه با یکدیگر دارند.

نواب نصیرشلال مشاور سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مرحله سوم اردوی تیم ملی از 6 بهمن آغاز شده است. به دلیل کمبود فضای تمرینی و نحوه متفاوت تمرینات وزنه برداران نفرات دعوت شده به 2 گروه تقسیم شده اند. بعضی وزنه برداران بعد از المپیک 2016 ریو تمرین زیادی نداشتند به همین علت تمرینات آماده سازی آن ها با سایر نفرات متفاوت است. البته یک سری از آن ها در مسابقات لیگ شرکت داشتند و در شرایط ایده آلی به سر می برند. با صلاحدید کادر فنی تیم ملی بزرگسالان این گروه در نوبت صبح به تمرینات هوازی می پردازند و بعداز ظهر با وزنه تمرین می کنند.

وی افزود: وزنه برداران جوان تر در 2 نوبت صبح و عصر تمریناتشان با وزنه خواهد بود. این مرحله از ادوی تیم ملی تا پایان سال ادامه دارد. در ادامه طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده روند تمرینات بیشتر می شود تا نفرات جوان برای مسابقات آتی آماده شوند و در رقابت های بین المللی ارزایابی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار