رئیس کمیته پزشکی در خصوص وضعیت مصدومیت سلیمانی گفت: باید یک هفته از عمل جراحی بگذرد تا ارزیابی انجام شود و سپس در خصوص بازگشت وی به تمرین یا استراحت وی اظهار نظر کنیم.

دکتر باقری: درباره شرایط سلیمانی یک هفته بعد باید نظر داددکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری در خصوص وضعیت آسیب دیدگی علیرضا سلیمانی ملی پوش دسته 105 کیلوگرم  کشورمان در گفت گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ خاطرنشان کرد: امروز صبح (یکشنبه 15 اسفند) علیرضا سلیمانی را بستری و عمل جراحی انگشت شصت پای وی راس ساعت 17 انجام شد. انگشت شصت خورد شده است و درمان این گونه شکستگی ها به دلیل جوش خوردگی، یک و ماه نیم طول می کشد و باید بیشتر استراحت کند.

وی ادامه داد: هدف سلامتی ملی پوش کشورمان است در نهایت بتوانیم وی را حفظ کنیم تا روند تمرینی اش را داشته باشد. پس از عمل جراحی تمرینات بدنسازی را برای او نظر خواهیم گرفت. ولی هم اکنون در خصوص شرایط علیرضا سلیمانی نمی توانیم قضاوت کنیم. باید یک هفته از عمل جراحی بگذرد و ارزیابی انجام شود که تمرین را شروع کند یا استراحت بکند.

دکتر باقری در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی حامی فدراسیون هاست بعد از این گونه آسیب دیدگی ها بلافاصله همکاری لازم برای جراحی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی و آقای دکتر غلامرضا نوروزی ریاست این فدراسیون انجام شد. همچنین از دکتر بنی جمالی بابت همکاری هایشان و دکتر سهراب کیهانی (مشاور درمان فدراسیون وزنه برداری) صمیمانه تشکر می کنم.

انوشیروانی: مصدومیت جزیی جدایی ناپذیر از این رشته به شمار می رود

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نیز در این خصوص افزود: با اینکه خیلی مراقب هستیم تا نفرات تیم ملی آسیب نبیند ولی اتفاق هیچ گاه خبر نمی کند و آسیب دیدگی و مصدومیت جزیی جدایی ناپذیر از این رشته به شمار می رود.

وی ادامه داد: در تمرینات هفته گذشته وزنه، روی شصت پای علیرضا سلیمانی ملی پوش دسته 105 کیلوگرم افتاد که باعث شکستگی انگشت پای وی شد. امروز (یکشنبه 15 اسفند) عمل جراحی روی انگشت پایش انجام خواهد شد تا پس از بهبودی کامل بتواند آن را به صورت طبیعی تکان دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار