کرمانشاه؛

باید مراقب آسیب های محیط خارج باشیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نسل امروز بیشترین تأثیر را از محیط خارج از مدرسه دریافت می‌کند و فعالیت گسترده فضای مجازی، مسئولیت آموزش و پرورش را سنگین‌تر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز (یازدهم بهمن) در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک میان فرماندهی انتظامی استان و اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: میان نیروی انتظامی و آموزش و پرورش ارتباط تنگاتنگ کاری وجود دارد و امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه، زمینه همکاری های فرهنگی و اجتماعی بیشتری فراهم شود.

محبی افزود: 325 هزار دانش آموز، نسل آینده استان را تشکیل می‌دهند و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که با همکاری پلیس و سایر سازمان‌های مرتبط، افراد سالمی را تربیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی روز به روز جدیدتر می شوند، تصریح کرد: نسل امروز بیشترین تأثیر را از محیط خارج از مدرسه دریافت می‌کند و فعالیت گسترده فضای مجازی، مسئولیت آموزش و پرورش را سنگین تر کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اقدامات تربیتی در گذشته ساده‌تر بود و دانش آموزان هدایت ها و راهنمایی های معلمان را در زندگی خود به کار می بستند، اما تغییرات صورت گرفته و افزایش دسترسی ها به منابع مختلف، مسئله آموزش و تربیت را به خارج از مدرسه سوق داده است.

محبی متذکر شد: اگر بتوانیم دانش آموزان را در سنین بلوغ حفظ کنیم، کشتی زندگی آنها از این مرحله به بعد نیز در مسیر درست به حرکت خود ادامه می‌دهد، اما از آنجایی که بخشی از مردم برای تأمین معیشت و ارتزاق، جوانان و نوجوانان را گرفتار آسیب‌های اجتماعی به ویژه موادمخدر می‌کنند، رسیدن به این مهم را دشوار کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه پیشگیری از برخورد مقابله‌ای موثرتر است، افزود: با تمام توان در خدمت نیروی انتظامی استان هستیم و تلاش ها و اقدامات خود را در نقاط آسیب پذیر استان متمرکز خواهیم کرد تا شاهد کاهش معضلات اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، مراقب ، آسیب ، محیط ، خارج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.