کرمانشاه؛

دانش آموزان افسران جنگ نرم امروز

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت:دانش آموزان افسران جنگ نرم امروز هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری گفت: نوجوانان و جوانان ما باید آگاه باشند که فرصت این ایام را به سادگی از دست ندهند و آن را ارزان فروش نکنند. یکی از خطرات مهم فضای مجازی اتلاف وقت نوجوان و جوانان است، حتی اگر این جستجو در فضای مجازی در زمینه‌های مثبت باشد از آنجا که بی‌برنامه و بی هدف است موجب اتلاف وقت می‌شود.


علی اکبری تصریح کرد: جوان و نوجوان ما باید برنامه ریزی شده و با هدف وارد فضای مجازی شود تا بتواند بدون اتلاف وقت از مزایای آن بهره مند شود.

وی در ادامه بر تقویت انس با قرآن در دوران نوجوانی و جوانی تاکید کرد و افزود: راه انس با قرآن خواندن آن، ترتیل و قرائت و شنیدن آن است، اما همه اینها مقدمه‌ای برای عمل به قرآن است.

علی اکبری تصریح کرد: آنچه از آن به عنوان انس با قرآن نام می‌بریم در حقیقت عمل به قرآن است و اینکه بتوانیم اخلاق، عمل و رفتارمان را قرآنی کنیم و زیرساخت آن فهم قرآن و خواندن آن است.

وی برخورد زینتی با قرآن را جفا دانست و اظهار کرد: اینکه ما تنها در ابتدای جلسه چند آیه از قرآن تلاوت کنیم، بدون آنکه معنی و مفهوم آن را بدانیم و بفهمیم، جفایی بزرگ در حق قرآن است و باید به نسل جدید یاد داد که قرآن تنها برای زینت محافل و جلسات و روضه نیست و باید آن را خواند و فهمید.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.