به گزارش
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیرخانه «جشنواره برترین های تبلیغات ایران» موضوعات و شاخصهای داوری در این جشنواره را اعلام کرد. بر این اساس، برای ارزیابی آگهی های تبلیغاتی در هر رشته ای، شاخص هایی تعیین شده و برای هر شاخص طیفی از امتیازات منظور شده است.
در بخش تعیین موضوع برای هر رشته ارزیابی، موضوعات متنوعی در نظر گرفته که در زیر عناوین رشته ها و موضوعات داوری و نیز شاخصهای ارزیابی آنها قابل مشاهده است.
تبلیغات محیطی، تبلیغات دیداری و شنیداری؛ با موضوع فیلم سینمایی، آنونس (آگهیهای رادیویی)، آگهی تلویزیونی (با رویکرد فرهنگی)، آگهی تلویزیونی (انیمیشن)، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات یکپارچه (کمپینها)، تحقیقات و مطالعات مرتبط با تبلیغات، تبلیغات چاپی، فعالیتهای روابط عمومی در قالب کمپین تبلیغاتی، تبلیغات حمایتی و اسپانسرینگ، بخش ویژه (اقتصاد مقاومتی)، بخش ویژه (تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی) بخشی از موضات اعلام شده در دومین جشنواره برترین های تبلیغات ایران است.
انتهای پیام/