سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: دولت باید از راه قانونی، اقدام ترامپ در لغو ویزای ایرانیان را در محافل بین‌المللی دنبال کند.

دولت باید اقدام ترامپ در لغو ویزای ایرانیان را در محافل بین‌المللی دنبال کندسید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سخنان اخیر ترامپ و اقدام وی در لغو ویزای 7 کشور از جمله ایران گفت: اقدام سخیف و خارج از عرف رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع برخی از کشورها با اتهام دروغین تروریسم، اقدامی بود که حیثیت و اعتبار آمریکایی‌ها را در عرصه بین‌المللی و افکار عمومی لکه‌دار کرد.

وی افزود: کشوری که ادعای آزادی، دموکراسی حقوق بشر، آزادی مراودات دارد و حتی برای مدعی شدن دروغین این ارزش‌ها به کشورهای دیگر حمله می‌کند هم اکنون خود اولین اصول حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذارد و چنین اقدامی را انجام می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: این اقدام ترامپ نوعی ورشکستگی و در هم پاشیدگی آمریکا را نشان می‌دهد، البته جمهوری اسلامی ایران باید عکس‌العملی در خور و در تراز نظام جمهوری اسلامی نسبت به این موضوع نشان دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران باید از راه قانونی این موضوع را در محافل بین‌المللی دنبال کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار