سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به خبر استیضاح وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان داد.

میر حمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به خبر استیضاح دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اعلام می‌کنم که تا کنون بحث استیضاح وزیر آموزش وپرورش در این کمیسیون مطرح نشده است.

وی در مورد جمع‌آوری 37 امضا در صحن علنی جهت استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: معمولا روال بر این است که کمیسیون مربوطه وزیر و استیضاح کنندگان را دعوت می‌کند تا پس از رایزنی‌ها نتیجه استیضاح مشخص شود اما تاکنون نه در صحن علنی و نه در کمیسیون آموزش مجلس بحث استیضاح مطرح نشده است.

میرزاده با اشاره به مصوبات امروز کمیسیون آموزش گفت: عبادی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و اسلامی کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس گزارشی از مسائل فرهنگی دانشگاه کرمانشاه ارائه دادند و این گزارش در جلسه امروز بررسی شد.

وی در پایان تصریح کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون آموزش مطرح شد بحث سند آموزشی 2030 بود که میان یونسکو و وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات منعقد شده است تا جهت عدالت آموزشی، رفع محرومیت آموزشی، گسترش امکانات فنی‌حرفه‌ای و تبعیض زدایی زنان در تحصیل اقدام می‌کند و نمایندگان مجلس بر دیده شدن اسناد بالادستی در این توافق تاکید کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار