نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه از کلید خوردن استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

استیضاح حجتی با 50 امضا در مجلس کلید خورد/ استیضاح تقدیم هیئت رئیسه می‌شود
"علی ادیانی" نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از جمع آوری بیش از 50  امضا برای استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی با اشاره به محورهای این استیضاح تصریح کرد: عزل و نصب‌ها و بکارگیری بازنشستگان متعدد با توجه به وجود نیروهای بسیار لایق و کلیدی شاغل در بدنه وزارت جهاد کشاورزی یکی از محورهای استیضاح است.

ادیانی تصریح کرد: مباحث کشاورزی و مؤلفه‌های مربوط به تقویت و حمایت از کشاورزان، عدم اجرای تعهدات و برنامه‌ هایی که وی در زمان رأی اعتماد در مجلس ارائه کرده بود و همچنین عدم موفقیت در اجرای بخش قابل توجهی از آن وعده‌ها مورد نظر ماست.

نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه تأکید کرد: بحث دیگر مربوط به سوء مدیریت و انحرافات قانونی است که در شرکت‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد و همینطور مؤسساتی که در تحت‌الامر این وزارتخانه فعالیت می‌کنند.

ادیانی واردات بی رویه به ویژه در حوزه دام را یکی دیگر از مهمترین محورهای این استیضاح دانست و گفت: استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در چارچوب آیین‌نامه داخلی مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
دلیل استیضاح کردن وزیر جهاد کشاورزی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار