سهراب نژاد گفت: لبنان تیمی قدرتمند است و پیش بینی می کردم که برابر این تیم بازی سختی داریم.

تیم لبنان در آسیا یکه تازی می کندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:سومین روز از رقابت های بسکتبال غرب آسیا با برتری تیم لبنان برابر تیم ایران به پایان رسید.پیش از این دیدار،ملی پوشان بسکتبال کشورمان موفق شدند مقابل تیم های فلسطین و سوریه با اختلاف زیاد به برتری برسند.

حامد سهراب نژاد ملی پوش سابق بسکتبال در خصوص باخت ایران برابر تیم لبنان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:تیم بسکتبال لبنان همیشه در آسیا بی همتا و یکه تاز بوده است و من از قبل پیش بینی کرده بودم که بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

سهراب نژاد ادامه داد:من در جریان نحوه بازی نیستم و دلیل اصلی باخت را نمی دانم اما باید بررسی شود که علت این باخت با اختلاف کم چه بوده است.ناهماهنگ بودن بازیکنان؟دست کم گرفتن تیم مقابل؟ و یا دفاع نامناسب؟

ملی پوش سابق بسکتبال بیان کرد:تیم ملی با بازیکنان جوان راهی این رقابت ها شده و بعضی از آنها برای نخستین بار است که در این مسابقات بازی می کنند بنابراین خام و کم تجربه هستند.البته نبود حامد حدادی هم باعث این باخت شد زیرا که حدادی ستون تیم ملی است و بودن او در تیم تمام مشکلات را حل می کند.

حامد سهراب نژاد در پایان در خصوص سرمربی موقت تیم ملی،مهران حاتمی عنوان کرد:مهران حاتمی سرمربی با تجربه ای است،چند سال به عنوان کمک مربی در کنار سرمربی های خارجی حضور داشته است بنابراین فکر نمی کنم که دلیل باخت برابر تیم لبنان حضور حاتمی  باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار